Conform mijn leeftijd, ben ik al een oude zeur en vind ik het dus lastig...dat hoge gras in combinatie met brandnetels en andere prikdingen...daarbij zullen er ook wel weer teken en andere kruipend ellendedingen in zitten

Cayleigh wilde er graag foto's van, dus vandaag met het hele gezin op pad. Cayleigh op haar onverschrokken ros Dicky Poppins en de rest van ons op de kar van Cos.
1. Cos vastgezet en even tuig halen, kom je terug...tref je dit aan.....paard ingepikt door onze jongste telg....

2. Cayleigh ging even het hoofdstel van Dicky halen, en prompt gebeurde haar hetzelfde (dat schuldbewuste gezicht ook

3. wederom een paard ingepikt.....

4. Dan toch op pad...de thuisblijvers lopen gezellig een stukje mee

5. Aardig hoog gras toch? maar neen...dit is niet het magische verdwijngras...

6. Stukje langs de straat....hmmm....hier stond toch ook hoog gras....ze hebben wat gemaaid...

7. Hier begon onze dochter duidelijk een beetje ongerust te raken...het magische gras heeft duidelijk zichzelf laten verdwijnen hier....

8. Even een sprintje trekken dan maar, snel kijken of er ergens nog wat te vinden is...

9. Deze smile verraadt het al, er is magisch gras gespot....

10. even wachten....

11. en op magische wijze verdwenen wij....

12.

13. nadat wij weer tevoorschijn kwamen, konden we voldaan huiswaarts gaan...dit ging Cayleigh allemaal te langzaam dus zij reed vast vooruit...

14. en zo troffen wij haar weer aan....

15. Pony's weer terug in de paddock/wei.....en dan is er niets fijner dan even staartknabbelen met je maatje..

Economische crisis of niet....op zulke moment is het leven geweldig