1. Laatste foto in de kleuterklas

2. Halster om...ging eigenlijk heel soepel ookal werd dit aan alle kanten gesaboteerd...

3. En daar stonden we....de grote kleine man en ik.....

4. Met behulp van Pernille, Jose en een emmer biks stond hij eigenlijk relatief snel op de trailer....brave man daarbij super vriendelijk en rustig begeleid door Pernille en Jose...helemaal top!

5. Aangezien ik het volste vertrouwen heb in de karakters van onze poownen, had ik besloten Heros meteen in de groep te introduceren. We hadden de trailer vooraan het pad gezet dus liepen met hem aan de hand langs een paar andere stallen op het rijtje. De daar aanwezige paarden kwamen meteen hinnikend naar het hek maar Cos, P.C. en Dicky keken nog niet eens op van het grazen

Pas toen Heros aan het einde van de paddock kwam, werd hij opgemerkt en kwam de 'posse' in volle vaart aanzeilen....dat was toch even schrikken (kijk ook Cos' wapperende Tina Turner kapsel!)

6. De eerste kennismaking werd gevolgd door het "zwaan-kleef-aan-treintjes"-spel

7.

8. Heros bedacht ineens dat die hele 'posse' ook ergens vandaan gekomen was en ontdekte de opening naar de wei....hier tufte het treintje dus vrolijk verder...

9,En inderdaad Edgar...je had gelijk...Heros is niet net zo groot als Cos...hij is zeker 5cm groter

10. Individueel kennismaken met Cos

11. en met P.C. (Dicky vond het al lang weer best...al dat gedoe..."zonde van mijn graastijd")

12. En zo was Heros "graaswaardig" bevonden

13. De rust was wedergekeerd

14. Cos werd door mijn nichtje nog steeds als "aller-aller-allerliefste" bestempeld

15. Cayleigh was toch wel onder de indruk van hoe groot Heros is

16. ter vergelijking was dit september 2011

17. rollen in het zand....heerlijk

18 en zo lieten we ze achter...en zo stonden ze er vannochtend min of meer nog steeds bij

Ik vond het echt heerlijk om zo eens 1 op 1 te kunnen knuffelen met Heros, in de kudde veulens was het toch altijd een wat hectische bedoening