eindelijk heb ik dan ook mijn profiel geactiveerd dus nu mag ik ook mee doen met de fjordenwereld^^
ik zal me even voorstellen
ik ben Suzanne ik ben 18 jaar en ik heb een lippizaner, dan zul je denken dan ben je hier verkeerd maar ik heb ook heel lang 2 fjorden verzorgt waar ik nu nog steeds wekelijks kom.
De oudste fjord Wayna ( Manus x Rayna ), ik heb Wayna 5 jaar lang gereden maar omdat ik ging studeren had ik er bijna geen tijd meer voor. Nu doet mijn buurmeisje op Wayna rijden en ze word ook gereden door de nieuwe verzorgster voor Claire.

en dan hebben we haar oudste dochter Claire ( Vasco x Wayna ), haar heb ik ingereden. er is een nieuwe verzorgster voor haar en die klik die ze met Claire heeft is heel goed.

Wayna heeft nog 3 hengst veulens gehad maar die zijn allemaal verkocht naar Duitsland als het goed is.
vorige week is Wayna bevallen van haar 5e veulen Iris ( Erik x Wayna )

en dan heb ik nog mijn super mooie lieve Lippizaner Apollo, hij is 9 jaar en komt uit Servië.
hij is mishandeld geweest en 3 jaar geleden ben ik begonnen samen met zijn vorige eigenaresse om hem weer vertrouwen te laten hebben in de mensen. dat gaat nu super goed maar hij vind mannen niet leuk ik heb hem in November overgenomen en onze band is heel hecht. als ik in zijn stal sta mag er niemand anders bij komen van hem

ik hoop dat ik me zo goed heb voorgesteld en ik hoop dat ik nog veel verhalen over mijn paard en de fjorden mag vertellen
Code: Selecteer alles
laster stukjes eruit gehaald op verzoek