Kennen jullie Djimm's moeder Yanneke nog?

Nou, zo ziet Djimm er ongeveer ook uit

Dit wordt wel een topic met een lach en een traan. Djimm wordt 20 mei 5 jaar en door tijdgebrek mijnerzijds heb ik hem eigenlijk nog niet lekker ingereden. Hij heeft tot afgelopen week bij vrienden gestaan. Echter had ik daar geen bak en was ik meestal alleen. Yanneke had ik al naar een stal mét bak verhuisd alleen voor Djimm -op de andere locatie- had ik net wat te weinig tijd. Na er lang en hard over nagedacht te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk structureel te weinig tijd voor hem heb

Kijk en geniet van mijn Djimmbo! Kleine waarschuwing vooraf: hij is tonnetje rond. Of laten we het positief benaderen: Djimm zorgt goed voor zichzelf en kan erg sober gehouden worden

Knappe kop!

Djimm is een Tsjerk uit mijn Yannes (v. Ramiro) en hij kan lekker bewegen! Heel makkelijk en ruim met meestal een mooie zelfhouding

Net los:

Opstijgen

Lekker sukkeldrafje op de voorhand, ook schattig

Die beentjes

Dressuurpony in de dop!

Het wordt haast saai al die vooruitzwaaiende voorbenen

Prethoofdje!

Het leuke is dat hij hier eigenlijk in een heel braaf drafje voorbij kwam. Als ik nu de foto’s terugkijk ziet het erg eigenlijk al heel leuk uit. De volgende keer zal ik hem eens een beetje heet maken, kijken wat er dan gebeurd

Knap dier!

Djimm, je haar danst

En als afsluiter nog een knappe…

Voor meer info over de verkoop van Djimm wil ik jullie graag verwijzen naar de advertentie op het verkoopplein