Jaja, om 06.00u ging de wekker en om half zeven stonden de paarden op de trailer, die begrepen ook de bedoeling nog niet helemaal hahaha!

En daar rij je dan, daar word je dan toch wel heeeeeel gelukkig van!

Remko met Sydney, jammergenoeg is er op dat tijdstip niemand in het bos om een foto van ons samen te maken

Het hele pad zat vol met deze prachtige handwerkjes!

Aaaaahhhhh, Sydney had een beetje vrouwenliefde nodig. Schattuuuug, daarna zat ik alleen helemaal onder het kwijl, dat was dan weer wat minder

Wat is dat???? Casper en Sydney dachten dat het een gevaarlijk luipaard was, kijk, kijk, klaar om te vluchten. Maar nee, het bleek een shirtje te zijn (Ik begrijp nooit hoe je die dingen kwijt kunt raken

Hier ben ik 3 keer overheen gesprongen voor de foto maar blijkbaar kan Remko beter paardrijden dan foto's maken... Toen had ik geen zin meer

Blijft leuk om door water te scheuren, alhoewel er niet meer zo heel veel in zat.

En tja, hier doen de paarden het volgens mij allemaal voor, de afterparty, zij aan het gras, wij aan de koffie.

En als afsluiter onze trouwe Jari, die al onze paardenkilometers altijd mee gaat!