Vanmorgen om half 7 al richting stal Dolfing gelopen met Guusje. Ze vond het wel spannend, alleen bij huis weg en dan ook nog eens in het donker.
Daar vandaan met de hele stoet van stal Dolfing naar het keuringsterrein in Rolde gewandeld. Guusje was heel braaf.
Op het terrein tussen Blossem en Dutch gezet.
1. Guusje op de keuring

2. Met Dutch, hier vonden ze elkaar nog leuk

Later verveelde Dutch zich en begon hij te klieren, toen vond Guusje hem maar eng.
3. In de ring, opstellen. Tamara bracht haar voor, bedankt! (ik vind je kapsel geweldig btw

4. Stappen

5. Guusje mocht als 1e opstellen

6. Guusje stond bijna de hele dag naast Gwen, ze waren dikke vriendinnen, dronken samen water uit 1 emmer, zo leuk om te zien. Toen best getoileteerd was wilden ze met Gwen meedoen, maar dan werd Guusje druk, omdat Gwen wegging. Dus deden wij ook maar mee. We werden 4e! Tamara heeft haar geknipt.
7. Toen het jeugd kampioenschap. Guusje werd kampioen! Hier de ereronde

8. Guusje vindt de beker niet mooi

9. Guus is een lekkere attente dame, die niks wil missen

Het opstellen voor de kampioensfoto ging slecht, Gwen was voor ons aan en die was net weggelopen. Toen wilde Guusje niet meer stilstaan.
10. In de rubriek om de dagkampioen liep ik alleen met Guusje, mijn hulpjes waren al naar huis. Dat ging goed, maar het draven liet ik maar even aan jan over

11. Guusje werd geen dagkampioen, maar onze dag kon niet meer stuk!