Gister zijn we voor het eerst met Coentje uit rijden geweest bij Rien..
Hij deed het eigenlijk echt super goed en was ook al een tijdje lekker aan het rijden..
Tot Clau met haar kruiwagen met riek erin over een drempel reed en dit geluid de paarden in de wei naast de bak aan het rennen deden..
Coen ging meerennen en maakte zich helemaal rond met bol ruggetje en ging aan de stuiter....
En tsja.. dat hield ik toch niet de hele tijd vol (bleef best nog tijdje zitten als ik het zelf zeggen mag haha) maar besloot in de bocht toch maar het schip te verlaten om niet na de bocht alsnog in de omheining te vallen...
Resultaat... bloedneus (tsja dat krijg je als dat ding zo uitsteekt) een bloeduitstorting in mijn gezicht en een pijnlijke nek.
Even mijn hoofd onder de kraan en onder leiding van zuster Claudia mezelf ontdaan van het zand ..
En daarna aan het longeerlijntje nog even erop..
Had alleen toch wel hoofdpijn gekregen dus Clau heeft het laatste stukje nog even gereden..
Vrijdag maar weer oefenen want dit was geen goede generale.. Alhoewel.. hij liep eigenlijk heel fijn voordat ik ernaast ging.
Coen was er ook een beetje van geschrokken.. kan iig zeggen dat ik de eerste ben die eraf is gevallen

Stoertje.. net aangekomen

Brave jongen

Even rondje lopen

Zijn gespierde billies

Ontplofte kuif

Spieken naar de paardjes

Spannend hoor

En de schade

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8059_n.jpg