Van 23 Juli t/m 1 Augustus zijn we met de paardjes naar de Veluwe geweest.
En wat hebben we weer genoten. (we doen dit ieder jaar een paar keer, maar dit was de eerste keer dat we allebei de paardjes mee hadden)
Mijn paardje Silence van een weekje genieten op de wei en wandelen en Jimmy van genieten op de wei, wandelen en van wat mooie ritten over de prachtige Veluwe.
Gelukkig hebben we alweer meteen geboekt voor volgend jaar en dan mogen we 2 heerlijke weken gaan genieten van deze geweldige camping en haar omgeving

Graag wil ik enkele van de foto's met jullie delen.
Jimmy en Silence samen op de wei:

En er lekker op uit met Jimmy:

Wie loopt daar naast mij

En weer terug samen.

En 's avonds samen poetsen. (tja de regen werkt niet bepaald mee aan duidelijke en heldere foto's. Sorry daarvoor)

Jimmy heeft ook nog gefunctioneerd als gids aangezien de staleigenaren en vrienden van hun (stalgenootjes van ons) nog een dagje geweest zijn zodat ik met hun kids een rit kon maken. Wat overigens een zeer geslaagde dag was.

Het gaat steeds beter om er alleen met Jimmy op uit te trekken.
Dus volgend jaar verwacht ik wel meer foto's te kunnen laten zien van de 'echte' Veluwe. En uiteraard misschien ook al wel in September

(Ligt eraan hoe het paard van mijn stalgenootje het doet aangezien hun nog nooit zoiets gedaan hebben)

Bedankt voor je bezoekje aan het topic