Lang geleden dat ik wat foto's van Roon hier geplaatst heb. (Kan de laatste keer nieteens meer herinneren?!)
Het gaat de laatste tijd erg goed met Ronan. Een tijdje terug schreef ik een topic, omdat ik het idee had dat hij meer jeuk had als normaal: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 10&t=43702 .
Na tips, wassen, op dieet, meer beweging enz... Vind ik toch dat het beter met hem gaat. Hij krijgt amper brok bij (soms een handje na het werk), en ook het land word al een stuk kaler, waardoor ze wel wat kuil bij krijgen. Bovendien krijgt hij de laatste tijd gewoon lekker veel beweging, lekker gevarieerd, zowel in de bak als buiten. Hij kriebelt nog wel wat, maar een stuk minder!
Afgelopen zaterdag ben ik met Ronan zijn bijrijdster (die hem een paar weken niet heeft gezien vanwege vakantie, en hem ook afgevallen vond

Mijn nette houding is ver te zoeken. Ik heb zelf nogal de neiging naar voor te duiken. Probeer er zoveel mogelijk op te letten, maar in dit geval vond ik het zelf ook allemaal wat spannend (was er zelf ook nog nooit geweest) Springen ben ik dus geen held in dus mijn houding daar is ook zeker niet perfect!
Dit bedoel ik, Roon doet het rondje al gewoon met zijn ogen dicht!

Voor dit mini balkje spring hij nieteens

Stoer! En kijk hoe enthousiast

Die oortjes

Beentjes gestrekt, hihi

Geconcentreerd gezicht van mij

Gekke sprong

Deze is gaaaaf

Wie weet volgende keer wat hoger

Dan nog wat andere fototjes van de afgelopen week

Lekker los in de bak! Even gek doen

Doet hij gelukkig onder het zadel niet!

En van vandaag, lekker zonder zadel met touwhalster door de bak gehobbeld