Nou ja, het is vooral grappig om mee te doen dus, je moet het niet te serieus nemen.
Maar het allerleukste deze dag: een spontane FW-meeting! Ik zag een ontzettend knappe en brave jaarling-fjord meelopen in de ring en was op slag verliefd. Wat een mooi dier! Na afloop van de rubriek dus even gekeken of ik die nog kon vinden. En ja! Dat bleek Linka, van Nina hier op FW ("nientjepientje"). Orlinde er ook even bijgehaald, zodat de paardjes zelf ook konden kennismaken. Nina vertelde dat ze net mijn topic op FW over springen en de gymkana eerder deze week had gelezen.
Erg leuk zeg, zo'n prachtige fjordenverrassing! Nina zei dat ze recreatief wil gaan rijden met Linka later. (Tja, dat zei ik ook toen ik Orlinde kocht.... en ze bleek zoveel meer te kunnen! Dus dat zullen we nog wel zien.) Misschien ook mennen met Linka? Ja, maar Nina kan nog niet mennen... nou, dat is prima te leren, en dus heb ik maar meteen aangeboden Orlinde als leerpaard in te zetten. Orlinde vindt een paar extra ritjes prima, en ik vind het gezelschap ook leuk!
Linka:

Linde (verzorgstertje) met Orlinde:

En er was nog een fjord, Selja, springkanon, rijdt ook bij mij op de ponyclub:

Er was nog een vierde fjord, de dikste en drukste. Die won een prijs, maar ik heb er geen foto's en geen naam van.