Ik reed vanmorgen het terrein op en schrok me een hoedje. Wat een groot concour! Er waren 2 ringen met omroepwagens, vlaggen, standjes en heel veel deelnemers (400!). Marga als enige fjord

Hier wat foto's. Ik ben echt zo trots op haar, ze sprong alles! Nicky wilde 1 parcourtje doen ivm conditie van Marga. Het was een 2 fasen parcour, ze mocht 8 hindernissen springen, als je foutloos was mocht je het hele parcour afmaken (13 hindernissen). Maar in haar enthousiasme gooide Marga er een balkje af, op de 8e hindernis. Marga vloog als een volleerd springpaard door de ring joh. Ik zei tegen Nicky dat ze nog wel een 2e parcourtje vol zou houden. Marga had er veel plezier in, zag je zo. Dus nog snel aangemeld voor het andere parcour. Hier helaas ook 1 balkje, maar ze sprong alles, muurtjes, hekjes...ben zó trots, wat heeft ze nu voor ervaring?
1. Inspringen. BB is een lachertje voor Marga

2. Groeten voor de jury. Het waren allemaal van die springponie's met hele chique dubbelen namen. Hoor je ineens door de luidsprekers: "en nu in de ring Nicky met Maga" haha, klonk grappig.

3. Zie Marga genieten

4. Hoppa

5. Ze keek nergens naar, had ik niet verwacht. Komt misschien omdat ze ooit marathons heeft gelopen voor de kar

6.

7. Hier was Nicky een beugel verloren

8. Marga heeft hoogtevrees, landen met de ogen dicht

9. Zo mooi om te zien, oma van 19, zo over de hindernissen vliegen