Super dag was het!
Super weer, super paard!
Heb echt enorm van hem genoten!
Snuffelen aan de WE

Het was heeeeeeeet

Lange teugel

Je loopt er niet achter maar ik zie idd dat dit op 1 foto zo lijkt.dendola schreef:Wat een mooie foto's zitten erbij!
Vind je het niet eng om zo dicht achter hem te lopen aan de lange teugel?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Het enige wat ik kan zeggen is: kilometers maken.. honderden, duizenden!!!Machteld&Falco schreef:Wat ik prachtig vind om te zien is dat zijn oren tijdens het werken heel vaak naar jou gericht zijn. Hij straalt zo'n enorm vertrouwen uit, Kel! Prachtig! Hoop dat ik daar met mijn "nachtmerrie" ook ooit nog kom
prachtigKelly schreef:Het enige wat ik kan zeggen is: kilometers maken.. honderden, duizenden!!!Machteld&Falco schreef:Wat ik prachtig vind om te zien is dat zijn oren tijdens het werken heel vaak naar jou gericht zijn. Hij straalt zo'n enorm vertrouwen uit, Kel! Prachtig! Hoop dat ik daar met mijn "nachtmerrie" ook ooit nog kom
Echt ik heb zovaak het idee gehad dat hij er nooit zou komen, heb er heel wat keren huilend naast gestaan omdat hij stond te trillen als een rietje...
Maar het wordt voor hem niet makkelijk als ik er niet op zit, dan leert hij nooit dat ik niet bijt en dat hij niet vermoord wordt als ik even hem een beloning geef.
Het rennen werd steeds minder, daarna steeds minder heftig en nu gebeurd het nog maar zelden.
Helemaal vluchtgedrag vrij wordt hij niet meer.
Daarvoor zijn de kerven te diep.
Maar we hebben geleerd er samen mee om te gaan en er samen onze weg in te vinden.
Het filmpje wat ik pas plaatsen, ik denk dat het 5 minuten is nadat hij toch weer even vertrokken was.
Voorheen kon ik er dan wel af maar nu kan ik daarna weer doorrijden.
Een ander kan er niet op, sterker nog, hij laat zich amper aanraken door een ander als hij gezadeld is.
Wij samen hebben vertrouwen opgebouwd door te doen en te ervaren.