Grote zus Fjella en tijdelijke surrogaatzus Gerdie. Hedwich kende ze al als buren, maar up en close is nog even wat anders..
Ik vind het altijd weer even spannend, moeders trappen soms flink van zich af als het hun kroost betreft, ook deze keer was dat niet anders.. Fjella heeft best geincasseerd, maar het leert snel, hihi..
Deze foto's zijn van een dag later, Hedwich, af en toe zo brutaal als de beul, alleen ik ben nog erg eng, kan het prima vind met haar nieuwe weidegenoten..
Eerst nog even naast mama, mama kijkt een beetje bozig, maar dat is Tea ten voeten uit..
Die had natuurlijk ook honger!!
1:

Jeukerig koppie van de kleine smurfin a.k.a. dikke schedel smurf:
2:

Grote zus in kwestie, Fjella, denk niet dat ze mee gaat naar Oldeberkoop, ze ziet er weer eens niet echt toonbaar uit. Maar goed, ik weet ook dat dat over een kleine twee maanden weer heel anders kan zijn..
3:

Surrogaatzus Gerdie (Timor x Pauliena) (Zo'n herkenbaar hoofd, is bijna griezelig):
4:

Goedendag zussie, zullen we ff??
5:

Hihi, die kop van Fjella:
6:

Gerdie heeft ook kriebel!!
7:

Oh, heb jij ook kriebels Gerdie, dan doen we die ook even!!
8:

De twee vriendinnen met hun nieuw speelgoedje..
9:

En dan even alleen met Gerdie, lief!!
10:

Fjella gaat even met Tea krabben, anders voelt die zich weer buitengesloten. Fjel is alweer dikke mik met mama, mij iets te dikke mik, maar wat doe je er aan..
11:

Die neus van Tea!! hihi..
12:

En nog een mooi plaatje van Gerdie, doet i.p.v. Binkie mij iets Cariena aan.. Maar misschien is het ook omdat ik eens vergelijkende plaatjes van Cariena heb gemaakt..
13: