Ze was vorige week zaterdag bij Vickey wezen kijken en toen had ze even gereden in de bak en buiten.
Dat ging allemaal erg goed en braaf, waarop ze besloot om Vickey van ons te kopen.
Gister heb ik haar helemaal gewassen, geknipt en klaar gemaakt voor haar grote reis.
Daarna heb ik even met haar gewandeld en haar lekker laten grazen. Bij vlagen kwamen de tranen toch weer tevoorschijn en ik zag ook enorm op tegen vandaag.
Toen haar nieuwe eigenaresse kwam zag ik toch wel in dat Vickey het ontzettend goed gaat krijgen en ze krijgt alle liefde en verzorging die ze maar kan wensen. Toch deed het me best wel pijn toen ik haar in de trailer zette, vol van vertrouwen liep ze de klep op en je zag aan haar blik dat ze het eigenlijk niet begreep waarom ik zo in tranen was.
De zondag ervoor hebben we nog een laatste fotosessie gehouden in een parkje, helaas was het toen bewolkt maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb voor de allerlaatste keer ontzettend lekker op haar gereden, toen ik de foto's terug zag had ik het toch wel erg zwaar

Het is in ieder geval een mooie herinnering van ons samen, we kunnen trots zijn op wat we allemaal bereikt hebben

Even poseren van te voren

Dat koppie

Schouderbinnenwaarts

Serie foto's van haar middendraf

Beginselen van de travers

Oooh, wat een lief hoofdje

En na dit lekkere rijden gingen we nog even knuffelen samen

Vickey gaat in Lunteren staan, vlak bij Arnhem. Ik heb aan de eigenaresse gevraagd of ze zich hier ook wil aanmelden.
Dat zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn!