Bella schreef:Kun je het ook merken qua doen en laten bij hem dat hij nu de hele dag kan spelen?!
In die zin dat hij geen zin meer heeft om uit zijn dak te gaan als ik hem even los laat in de bak

Althans, dan is hij na 2 rondjes bokken en springen gewoon klaar. Eerder kon hij maar door gaan.
Verder heeft hij zo zijn buien of hij braaf en rustig is als ik hem bij de stallen heb om te borstelen. Hij vindt het nog steeds niet leuk als hij daar helemaal alleen staat (als de paarden buiten zijn) en ik om het hoekje verdwijn om borstels of eten te pakken.
Langzaamaan merk ik wel dat hij rustiger wordt.
Betreft de hele dag spelen, het valt mee hoe speels hij is. Bijna altijd is het op Garfields initiatief en hij is het ook snel beu. Toch zie je hem wel lol hebben op dit soort momentjes. Wel lekker voor hem dat hij kan spelen.
Toch heeft hij het niet altijd naar zijn zin in het land. Hij brak 2 weken lang iedere dag meerdere malen uit. In eerste instantie naar het weiland waar Hjala net was geboren, maar later ook naar het land van Quincy.
Daar liep hij Quincy te beschermen en met haar te kroelen, zij heeft toch duidelijk zijn hart gestolen sinds ze een tijd bij elkaar in het land hebben gestaan. Helaas had hij er een lelijke bijtwond op zijn oor aan over gehouden, die heldhaftige acties.
Nu er een extra draad is gespannen kan hij niet meer op bezoek bij de buren.