En nog twee foto's van m'n allerliefste fans

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Hij is 1.54, krijg op concour ook vaak opmerkingen over zijn grootte..Elke keer weer valt het mij op dat dat paard maar blijft groeien.
(hoe groot is die nu op het moment?)
Hoeveel punten had je??
Het ziet er goed uit en jij hebt (zo te zien) dezelfde tic als ik, je onderbenen gaan graag naar achteren.
Het L2 rij je ook zo door en dan kun je lekker met Manus gaan starten. Top hoor.
Ik moet zondag in gieten, om half 11. Annemarie moet om kwart over negen. en ineke doet mee en joyce met zenith, mooie fjordeninvasiezaterdag Gieten? Hoe laat moet je? Ziet er netties uut heur!
Hihi, dat scheefhouden van het hoofd was mij ook al wel eens opgevallen. Maar dacht zal wel toeval zijn met de foto. Maar in het Gronings zeggen ze schaif stait laif hihi (of de spelling goed is weet ik niet maar zo klinkt het in elk geval).jose79 schreef:Lekker genieten zo met Aladin. En je toeschouwers.......... wat zijn ze knap en lief![]()
En tja..... Pernille haar hoofd beetje scheef......... Ik zeg er maar niks meer van, ik noem het een tik![]()
![]()
![]()
Zoiets zou het best kunnen zijn. k Kan op Jouke mijn been ook veel moeilijker op z'n plek houden en ik rijdt met hetzelfde zadel.Kelly schreef:Ik denk dat je benen naar achter gaan omdat hij stuwend beweegt.
Dat zit moeilijker en dan zie je vaak dat de beenligging veranderd.