Door de rui werd Finn wat magertjes en bij Quincy merkte ik donderdag zere voet(en) op. Dus meteen maatregelen getroffen. Gister en vandaag was bij Quincy al niet meer zichtbaar dat ze last van haar voeten af, dus het wierp meteen zijn vruchten af.
Het was een plotselinge omschakeling, dus geen camera bij me. Wel mn telefoon dus nadat we even hadden staan kijken, ook wat gefilmd. Finn had echt zoiets van "wat heb ik nu aan mn reed hangen" en bokte op een gegeven moment flink van zich af.

Finn heeft nog nooit zo veel gespeelt. Garfield is echt van de hengstenspelletjes. Finn wordt gestalkt, haalde hem nat de wei uit en werd meteen besprongen toen we de wei weer in kwamen. Vervolgens was het Finn die boos werd en op de achterbenen ging om Garfield om de nek te vliegen. Dus vandaag ook maar even een filmpje gemaakt. Helaas niet weer zo'n actie, maar nog wel een hoop gespeel. (tussendoor namen ze een kleine pauze)

Ook nog wat foto's gemaakt met mn telefoon van mn knappe mannetje, tijdens het borstelen kun je heel duidelijk zijn dat zijn zomervachtje een stuk donkerder wordt. Ben zo ontzettend benieuwd hoe hij er strakjes uit ziet als hij die dikke jas heeft uitgetrokken!!

Ho, ho, wat ruik ik?

Van de winter had ik een trui besteld met Finn op de achterkant (en een shirt met Quincy, maar die heb ik nog niet aan gehad) bij deze deel ik hem even met jullie.