* Tromgeroffelll*
Huh!?
Jaaaa Het is Jordyyyy
Jordy & ik zijn weer helemaal van voor af aan begonnen. geen pijnlijke armen meer, geen zwetende ik meer, maar een zwetende Jordy

. Heerlijk een paard wat voorwaarts is! een dikke 2 weken lang heb ik hem alleen maar naar voren, naar voren en nog eens naar voren gereden. Voorkant loslaten en weer back to the basic. En het resultaat mag er zijn vindt ik zelf!. we zijn er nog niet maar ik zit op de goede weg. Het belangrijkste vindt ik nu dat hij aan het been is. ik rijd veel minder met mijn handen. mijn handen zitten helemaaaaaal niet op de goede plek

Dat weet ik dus weer voor de volgende keer! (erg confronterend foto's) haha!
Daarna zijn we nog lekker even buiten wezen uitstappen.
Draven gaat nu echt voorwaarts. echt wat een verschil. en heb gewoon niets meer in mijn handen.
Galop vinden we errug leuk om te doen

Dit pak ik ook vaak mee in de training, Krijg hem hier mooi los van voren van, en actief van achter.. Euhmm...Doordat hij actief van achter wordt, krijg ik hem mooi los van voren moet het zijn haha!

OP deze foto zie je goed dat hij zijn passen ruimer neemt, doordat ik hem nu voorwaarts rijd.

Deze foto precies hetzelfde, alleen is dit mijn moeilijk kant linksom, gaat wel steeds beter.
Wind van voor
Daarna zijn we nog even buiten wezen uitstappen samen met mijn zusje.
Jordy kent een nieuw kunstje: schudden op commando!

Kon hem aardig vastleggen.

Typisch Jordy: Lekker ongeduldig
Hij doet zo z'n best, mijn vriendje