Bedankt voor jullie reacties.
Tja opzich als ik dr heen en weer zie lopen bij het hek ziet ze er super uit maar als ze gaat stilstaan zie je ineens een hangbuik haha.
Die willen we er tzt met rijden wel vanaf proberen te werken, nou ja echt veel meer afvallen zal ze nu niet doen ze krijgt nu normaal te eten (niet zoals voorheen veeltste veel!, en ze zal zomers niet meer op een volle weide met gras komen) maar ik heb dr echt veeltste veel gevoerd en dan ben ik aan het afleren.
@ Foss, het is nu misschien moeilijker te zien inderdaad omdat ze dit jaar wel een hele dikke wintervacht heeft, waar ik ontzettend blij mee ben

ze staat nu hele jaar lekker buiten en heeft een super luxe schuilstal

dus we wachten inderdaad eerst maar tot ik die wintervacht er vanaf heb maar momenteel komt er nog amper een haartje los
@ Vera, daar heb je inderdaad gelijk aan dat zou ook niet mooi zijn! bedankt voor de tip!
@ Claudia, haha ja ze wordt zo vaak als een pony van 8 geschat haha maar dit jaar wordt ze alweer 20!
Ze is de beste keuze ooit geweest in mijn leven

de stagaire had ook Fjorden gereden nou ja zo bijzonder is Lindia niet alleen gewoon heel erg eigenwijs net zoals haar baasje haha.
@ Love_jordy, haha nee gewoon echt typisch een Fjord he

bedankt voor je compliment!
@ Anita, Ja echt Lindia is weer helemaal dr zelf ik had dr totaal geen plezier gedaan met het vriendinnetje.
Ja ik wacht eerst maar af tot die wintervacht er vanaf komt. maar moet er gewoon om blijven denken dat ze niet zoveel voer nodig heeft

bovendien snoepte ze heel veel bij de geiten weg ( brood,hooi,groente) wat ze nu dus niet meer kan