De laatste dag van het jaar, heel veel gefilmd! Dit filmpje is eigenlijk bedoeld voor mijn instructrise; Liesbeth Scheper. Ze kan ons helaas niet helpen met het beleren van Dino. Ze zit aan haar huis gekluisterd met 4 gebroken ribben en een kast vol morfine. Ik heb wel een vermoeden hoe graag ze zou willen komen om Dino een aai over zijn snoet te geven, maar dat moest maar even niet. Vandaar dit filmpje, zodat ze er toch nog een beetje bij kan zijn. Natuurlijk mogen jullie ook weer meegenieten

Vandaag in de bak, cap op, zadel erop, hoofdstelletje om en gaan! Eerste keer bij ons dat er iemand op zijn rug stapt. Toch wel even een spannend momentje, ondanks dat hij al eerder iemand op zijn rug gehad heeft. Maar zoals verwacht, was Dino súper braaf. Ondanks het carbit schieten op 200 meter afstand.
Ook heeft meneer vandaag voor de derde keer gement! Bij de tweede keer kon hij al los met behoorlijk wat misverstanden. Vandaag liep hij keurig netjes zijn rondje met wat haperingen.
Trailerladen was ook geen enkel probleem, hij vind onze trailer wel leuk. Ik heb zo'n kwartier staan prutsen om hem weer úít de trailer te krijgen. Dino is een luxe trailer gewent waar hij er mooi vooruit kan lopen. Sorry, maar bij deze zul je toch écht achteruit moeten lopen vriend. Onzeker stapte hij toch maar achteruit de trailer uit. De tweede keer liep hij er probleemloos ook weer vanaf.
Hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=zB0nh29btwE
Oant sjen!