1. Deze had ik nog niet eerder gezien, maar ik vond ze prachtig. Vooral de linker (van voren gezien).

2. Dit is een hongaars trekpaard. De meest werklustige die ik vandaag gezien heb, tjee, wat een power en energie had dat dier. Menner had zijn haar nat van zweet op zijn hoofd

3.Oude bekenden Joris en Annie, met Huib. Joris was nog wel wat nerveus, maar wat een prachtbeest!

4. Mooi span

5. Ook een prachtig span. Die linkse liep met zij hoofd door een besneeuwde tak

6. Dit was een kolos, prachtig. Deed het ook erg goed

7. Marit, die heeft heel wat bomen versleept vandaag

8. Tussen het werk door de rust zelve

9. Er waren ook veel honden, waaronder deze

10. Opeens werd er geroepen dat iedereen aan de kant moest. Huib kwam het bos uit met Joris en Annie. Omdat Joris het nog best spannend vond, en het zijn 1e keer was, moest iedereen op gepaste afstand gaan staan. Ze kwamen met donder en geweld het bos uit. Prachtig gezicht!

11. Die man die ernaast rende had het al zo zwaar met zijn eigen, die was ook heel druk

12.

13.

14. Joris, Annie en Huib in mist gehuld. Ze waren nogal bezweet en het was al wat mistig daar tussen de bossen

15. Dat was en beste boom

16. Ineens kwam dit het terrein op

17.

18. De shires versleepten met 2 vingers in de neus de dikste boomstammen

19. Mooie besneeuwde paarden

20. Marit en de donkere krachtpatser waar ik de naam niet van weet (jij misschien Roos??) Marit deed het erg goed vandaag

21.

22. Henkie en partner sleepten ook best grote bomen

23. Dit is een 4-jairge Groninger. Beestje had nog nooit bomen gesleept, maar deed het alsof hij het al jaren deed.

24. Makkelijk dier, eigenaar knoopte hem ook zo voor de slee

25. Henkie weer. Ik wil ook zo'n kleintje!

26.

27. Sterke relaxte dieren

28. Overzicht van het veld. Was erg gezellig, met oliebollen, brood met worst, warme chocomelk, gluhwijn en nog veel meer. Je kon broodjes bakken boven een vuurtje, echt leuk! Ik heb genoten en zit nog na te genieten