Krista schreef:Leuk om hem zo eens te zien lopen! Hij ziet er super uit Kelly en ik vind het knap van je dat je al zo een proefje kan rijden samen. Idd zie je de spanning wel wat terug maar hij blijft hanteerbaar.
En super dat het de tweede keer al beter ging!
Jij mag zeker geen B meer starten ?
Nee helaas niet..
Bella schreef:Hij doet het keurig toch? De jeugdige dingen zie je terug, maar dat mag nog.
En je ziet het inderdaad dat hij zich enorm opfokt (lipje) en in de linkergalop wordt het hem teveel, was gewoon verbaasd hoe extreem hij dan ook ademhaalt, zoveel spanning. Zat al te wachten op die ontlading en dat deed ie dus ook. Hij kan ook echt zo wegpezen dat je als kijker er gewoon van schrikt. Maar gelukkig blijft hij wel gewoon in 1 lijn rechtuit gaan...heeft ie dat ook wel eens anders gedaan?
Ja ik vind ook dat hij het keurig doet.
Natuurlijk gaat het thuis veel beter maar ik vond dat hij zich heel netjes heeft gedragen.
Veel spanning he.. kan je nagaan dat dit dus minime spanning is met wat hij vroeger had.
Dan kan je je ook meteen wel voorstellen dat dit wegpezen eigenlijk niks voorstelt

Hij ging dan zo ontzettend hard dat hij inderdaad alleen maar rechtuit ging..
We hebben hier met een oude cowboytechniek wel 9 van de 10 keer een rem op weten te zetten.
Wat hij nu niet meer heeft is dat electrische. Voorheen kon hij als ik bv mijn arm iets optilde meteen compleet samenknijpen onder het zadel.
Mrln_ schreef:Vraag me wel af waarom je niet doorzit op de volte voor de galop? Doe je dat bewust?
Ja dat doe ik bewust

Hij maakt makkelijk spanning op het doorzitten en omdat hij nu al spanning had kies ik ervoor om niet door te gaan zitten.
Ten eerste omdat ik dan op een te strakke rug ga zitten en ten tweede omdat hij dan nog meer spanning opbouwd en hij het dan niet meer handelen kan.