DIVA (Timor x Anton)
- Solitudine
- Contacteer:
Re: DIVA (Timor x Anton)
Wat een lief koppie

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
hihi Hoi!
Bisquit, ze heeft duidelijk een bekend koppie. Lijkt wel een beetje op haar Oma.
Oh enne Orion1996 (alias Anna) heeft Cyra de Reinar dochter uit de volle zus van Whisper.
(oh en ik ben Jannegien van bokt
)
Bisquit, ze heeft duidelijk een bekend koppie. Lijkt wel een beetje op haar Oma.
Oh enne Orion1996 (alias Anna) heeft Cyra de Reinar dochter uit de volle zus van Whisper.

(oh en ik ben Jannegien van bokt

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
- Solitudine
- Contacteer:
Hoi Fjordenwerelders!
Ik ben dus nieuw op dit forum, wist helemaal niet dat ik nog nooit iets gepost had.
Ik heb me hier ooit aangemeld om een voorouder van mijn Fjordje op te zoeken (niet officieel van mij, eigenaresse woont in Canada), namelijk Pybelien. Ik was erg nieuwsgierig naar foto's van haar, maar heb deze helaas niet kunnen vinden. Misschien kan iemand me hier alsnog aan helpen?
En misschien weet iemand wat meer over de merrie Whisper 20010078, de moeder van Diva? Overigens is Diva haar stamboeknaam + nummer Biscuit 20050396.
Haar vader is dus Timor, en haar opa van moeders kant Anton.
Ze is een pittige dame, erg dominant maar met de juiste aanpak een erg fijn dier om mee te werken. Ze is erg leergierig en aanhankelijk, maar weet je haar niet op een juiste manier te benaderen durft ze nogal een loopje met je te nemen.
Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden!
Ik ben dus nieuw op dit forum, wist helemaal niet dat ik nog nooit iets gepost had.
Ik heb me hier ooit aangemeld om een voorouder van mijn Fjordje op te zoeken (niet officieel van mij, eigenaresse woont in Canada), namelijk Pybelien. Ik was erg nieuwsgierig naar foto's van haar, maar heb deze helaas niet kunnen vinden. Misschien kan iemand me hier alsnog aan helpen?
En misschien weet iemand wat meer over de merrie Whisper 20010078, de moeder van Diva? Overigens is Diva haar stamboeknaam + nummer Biscuit 20050396.
Haar vader is dus Timor, en haar opa van moeders kant Anton.
Ze is een pittige dame, erg dominant maar met de juiste aanpak een erg fijn dier om mee te werken. Ze is erg leergierig en aanhankelijk, maar weet je haar niet op een juiste manier te benaderen durft ze nogal een loopje met je te nemen.
Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden!
Laatst gewijzigd door Solitudine op za 04 dec 2010, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Diva (Timor x Anton) 

- Solitudine
- Contacteer:
Jij herkent haar sneljanna schreef:hihi Hoi!
(oh en ik ben Jannegien van bokt)

Diva (Timor x Anton) 

hihi niet in het echt, zoals ik op bokt ook al zei. Maar haar oma wel (en haar papa en opa). En daar heeft ze wel wat van.
Daarnaast had ik de link snel gelegd hihi, omdat ze als Diva te koop stond.
Hier nog wat Pybelien foto's:

en nog een linkje naar de rest.
http://www.mijnalbum.nl/Album=VEZ6CMG3
Daarnaast had ik de link snel gelegd hihi, omdat ze als Diva te koop stond.
Hier nog wat Pybelien foto's:

en nog een linkje naar de rest.
http://www.mijnalbum.nl/Album=VEZ6CMG3
Laatst gewijzigd door janna op za 04 dec 2010, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Giel
Norvyn
Norvyn
- Solitudine
- Contacteer:
Haha, op Bokt is de eigenaresse over haar bezig 
Ik verzorg Diva samen met een ander meisje. Dat meisje heeft nogal problemen met haar (wordt mee geleurd, Diva schopt er wel eens naar etc.). Bij mij doet ze dit niet, ik ben erg streng voor haar en af en toe een harde brul en een snok aan het halster zet haar al op d'r plaats. Dat andere meisje durft dat helaas (nog?) niet, dus daar neemt ze af en toe een flink loopje mee!
Ze staat nu in training en binnenkort ga ik samen met de persoon die haar traint eens kijken hoe ze het onder het zadel doet, ik ben dus erg benieuwd!

Ik verzorg Diva samen met een ander meisje. Dat meisje heeft nogal problemen met haar (wordt mee geleurd, Diva schopt er wel eens naar etc.). Bij mij doet ze dit niet, ik ben erg streng voor haar en af en toe een harde brul en een snok aan het halster zet haar al op d'r plaats. Dat andere meisje durft dat helaas (nog?) niet, dus daar neemt ze af en toe een flink loopje mee!
Ze staat nu in training en binnenkort ga ik samen met de persoon die haar traint eens kijken hoe ze het onder het zadel doet, ik ben dus erg benieuwd!
Diva (Timor x Anton) 

oh aha haha, oke duidelijk. 
Denk dat consequentheid bij haar een van de belangrijkste punten is idd. Goed dat jullie ook met de trainster samen aan de slag gaan. Altijd goed.

Denk dat consequentheid bij haar een van de belangrijkste punten is idd. Goed dat jullie ook met de trainster samen aan de slag gaan. Altijd goed.
Giel
Norvyn
Norvyn
- Solitudine
- Contacteer:
Hee super gaaf, die foto's van Pybelien! Hartstikke bedankt! 

Diva (Timor x Anton) 

Welkom hier! Begrijp ik het goed wanneer Wendy de eigenaresse is (en jij dan dus niet wendy bent?) haha zo ja, dan heb ik het op een rijtje. Ik heb Wendy tijd geleden namelijk al eens van de nodige informatie over Diva (alias Biscuit) voorzien met o.a. een serie foto's. Heb zowel oma Pybelien, als (heel klein beetje maar) Whisper meegemaakt en natuurlijk vele nakomelingen van Pybelien.
Maar zag toevallig bovenstaande foto ook per mail hier binnenkomen, leuk
Maar zag toevallig bovenstaande foto ook per mail hier binnenkomen, leuk

Geluk is de vrucht van intens werk
- Solitudine
- Contacteer:
Dan heb je het goed op een rijtje!
Wendy is de eigenaresse, ik verzorg haar! Ik heb wel een mail gehad van Wendy met wat informatie die ze ooit eens van iemand gekregen had (ik denk dan van jou) maar daar stonden geen foto's bij! Maar dat komt misschien omdat ze het doorgestuurd had.
Ik heb de foto inderdaad gemaild, ik zag op jullie site nog geen foto's van Diev dus dacht dat het misschien wel leuk was om die toe te voegen

Ik heb de foto inderdaad gemaild, ik zag op jullie site nog geen foto's van Diev dus dacht dat het misschien wel leuk was om die toe te voegen

Diva (Timor x Anton) 

haha zag ook net jou mailtje binnenkomen geloof ik
heb weer gereageerd met foto's van whisper!

Geluk is de vrucht van intens werk
- Solitudine
- Contacteer:
Hee super, heel erg bedankt!
Echt leuk om kleine Diva te zien haha. En natuurlijk Whisper, nu is meteen duidelijk waar Diev haar extreme eczeem vandaan komt..

Diva (Timor x Anton) 

Hee, leuk, nog een jonge Timor!!
Ik heb er ook 2 nl. de ruinen Ché en Apollo.
Ook hebben we nog een mini ruintje Aron.
Ik ben Annette(41) en naast de pony's hebben we nog 2 honden, 7 poezen, 6 konijnen en een stuk of 20 kippen en hanen.
Veel plezier hier op Fjorden wereld.
Ik heb er ook 2 nl. de ruinen Ché en Apollo.
Ook hebben we nog een mini ruintje Aron.
Ik ben Annette(41) en naast de pony's hebben we nog 2 honden, 7 poezen, 6 konijnen en een stuk of 20 kippen en hanen.
Veel plezier hier op Fjorden wereld.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
welkom hier op fjordenwereld. ik ben michelle, 24 jaar en ik woon in het gezellige dorp Raalte. ik heb een fjordenmerrie genaamd Quitte, vader fjelljon, moeder yranka. ze is 14 jaar en we willen volgend jaar starten met onze fjordsport wedstrijden. verder ben ik getrouwd met frank en wonen we samen met 2 katten gismo en djinty en 5 legkippen. veel plezier hier op fjordenwereld
Welkom hier en veel plezier!
Ik ben Dennis, 29 en inmiddels alweer bijna 3 jaar getrouwd met mijn mannetje..De paarden staan in mijn onderschrift, 3 heuuuulllllle lieve gele bolltjes wol hihi
Ik ben Dennis, 29 en inmiddels alweer bijna 3 jaar getrouwd met mijn mannetje..De paarden staan in mijn onderschrift, 3 heuuuulllllle lieve gele bolltjes wol hihi
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- Love_Jordy
Wat een leuk fjordje is Diva!
Mooi koppie heeft ze
Mooi koppie heeft ze

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
wauw, mooi beest. Doet me qua hoofd aan Malle denken. Ik vind de Timortjes uit een Anton moeder stuk voor stuk prachtig! Kom je ook in ons Timor-nakomelingen-topic??
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Solitudine
- Contacteer:
Bedankt voor alle welkomstwensen! 
Ik zal jullie topic opzoeken!

Ik zal jullie topic opzoeken!
Diva (Timor x Anton)