Zondagochtend om 10 uur heeeeerlijk een ijskoude rit gemaakt. Het was -4 (echt waar!) en de grond was te hard om te draven maar we hebben alsnog super gereden..hoe kan het ook anders met zo'n toppeerd! In de bak rijden we niet zo heel veel de laatste tijd maar buiten wel! Het bakwerk zijn we wel sinds vorige week aan het oppakken en dat gaat heerlijk..ach Beer is eigenlijk zo'n makkelijk en ongecompliceerd paard om te rijden, heerlijk dus!
Nou, kijk en geniet van IJsBeer!
1.

Foto? Waar? Ijsgras is toch veel lekkerder?
2.

Kontjes..er zijn veel foto's van de achterkant want stalgenoot reed achter ons met haar camera!

3.

Paardjes van een kennis die achter stal woont, met de donkerbruine merrie heeft Beer altijd sjans..

4.

5.

De oren van Thunder en Beer en ik heul charmant!
6.

Zonnetje erbij, zalig!
7.

Thunder en baasje in de verte in de zon..net een sprookje zo!
8.

Pomtiepom...

9.

Thunder en Beer samen..Beer heeft ontdekt dat hij ijs met zijn hoef kan kapotstampen..maar wat hij nog veel leuker vindt is zijn tanden in het ijs zetten en als een gek bijten..hij pakt gewoon ijsschotsen met zijn tanden vast en gooit ze weg..

10.

En weer bijna thuus..
Bedankt voor het kijken! Ik hoop op een heel dik pak sneeuw, dan ga ik zaaaalig in de sneeuw rijden. Beer is er fan van!