Om kwart over tien waren we er en werden we ontvangen met een kop koffie. Meneer Stoker zijn eerste proef hebben we nog even bewondert (een dubbel a echt knap)! om vervolgens rustig de stoten erin te draaien en rustig op te tuigen. Na wat rondjes in de binnenbaan die iets zwaar was ben ik naar buiten gegaan, niet veel later mochten we met de proef beginnen.
U mag een halster pakken en uw paard uitspannen en aftuigen. Okay ines parkeert paard loopt naar achteren want het halster lag in het opbergvakje van de kar, Ines komt terug bij paard en paard staat nog netjes geparkeert.
Zo punt 1 benadrukt ze staat stil.... Ik heb bewust dat risico genomen ze blijft zo stil staan. Remmolt was wel in de buurt om haar leidsels te grijpen. En om het trouwens nooit weer te doen, vanaf nu houd iemand haar bij het hoofd vast....
Proef zelf vond ik persoonlijk wat sloom maar dat waren waarschijnlijk meer de zenuwen, kreeg om mij heen te horen dat het een nette gecontroleerde proef was.
Trekgedeelte ging braaf. Britt had het bij de eerste keer wegtrekken even zwaar (of meer zoekende) en liep vervolgens braaf haar rondje.
Anita heeft de foto's gemaakt (nogmaal bedankt!!)
ennuh volgens mij heb ik nog nooit zo'n lang verhaal op fw getypt nou ja hoop dat jullie het geduld hadden om te lezen.
Britt haar mooie hoofdje

smile

groetjes Ineke