Maar toen heb ik verder niet meer zo actief gereageerd, dus ik stel me gelijk nog wel even voor..
Ik ben Nina en ben 19 jaar oud. Ben eigenlijk al een hele tijd weg van fjorden, daarom werd het ook eens tijd dat ik mijn eigen fjordje ging kopen.
Toen kwam ik uit bij de Bilterhoeve, waar ik zulke lieve foto's van Linka zag staan. Dat ik gelijk een afspraak had gemaakt om te gaan kijken. En ja hoor het was liefde op het eerste gezicht, en had haar gekocht. (wat eigenlijk niet zo gek ik bij een veulentje)
Vervolgens moest ik met af en toe een bezoekje nog een aantal maandjes wachten tot ze hierheen zou komen.
Eindelijk was het vorige maand zover.. Ik kon Linka ophalen!
Het was een lange reis van 2,5 uur, maar alles ging goed en ze gedroeg zich super.
Inmiddels is madame 6 maanden oud, en is ze een lekkere teddybeer geworden.
Deze foto's zijn van vorige maand toen ze er net paar daagjes was.
Ze stond toen nog even op het land, en tsjaa.. zichzelf schoonhouden..?

Deze foto's zijn van zondag, het zijn helaas slechte foto's. Als ik namelijk bij d'r in de paddock ben kan ik geen enkele kant op, want waar ik ook heen ga zet mevrouw rustig de achtervolging in.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Ik hoop zo wel een beeld gegeven te hebben van Linka!
Owja, sorry voor die vele foto's, maar ik ben slecht in kiezen..

En het lukt trouwens maar niet om die foto's normaal neer te zetten, die img dingen zet ik gewoon neer, maar als ik de foto's plaats zijn ze weg_-:(
Groetjes, Nina