Vanmiddag heerlijk met Annemarie en Tamara gereden. Ik ben met Marga op de trailer naar de wei van Annemarie gereden. Annemarie heeft Tamara en Karev opgehaald en die kwamen ook daar. Annemarie heeft toen Anka opgehaald. Thuis was Marga één en al stress, ze zag de trailer al. Achter het huis al alles onder de poep, haar staart, het gras, JW's schoenen.....Op de trailer is ze ook erg zenuwachtig. Maar met rijden heeft ze alles weer goed gemaakt.
Het was prachtig weer, heerlijk in het bos. Anka was eerst wat fris, die had nog nooit met een uitrijdeken gereden, Marga vond het geritsel achter zich eerst ook wel raar.
Onderweg kwamen we een boomstam tegen, ik riep: "mag ik????" Hoppa, over de boomstam. Marga nam een hoge sprong. Annemarie en Anka waren al iets vooruit, Annemarie dacht dat ik vlak achter haar reed. Marga ging in galop, die wilde achter Anka aan. Maar ze luistert erg goed, dus toen ik haar bij me hield omdat Tamara ook nog achter me aan kwam, ging ze in galop op de plaats. Jaja Anky, watch out, here we come

Het was een komisch gezicht volgens Annemarie en Tamara, voor mij voelde het heerlijk. Toen stelde Tamara voor een stukje galop te doen. Ik was eerst wat terughoudend, houd niet zo van galoperen met meerdere paarden. Dus eerst Anka en Karev in galop, Marga kon het zat in draf bijhouden. Maar op een gegeven moment toch ook maar in galop aangesprongen. We waren alle 3 zo trots op onszelf

Ik heb echt zo genoten en ben zo blij met en trots op Marga. Ik heb al weken niet kunnen rijden en nu stap ik op en is ze zó braaf.....lieverd, ik hou van haar
Helaas zijn de andere foto's bijna allemaal bewogen, fotograferen op een druk stappend paard is lastig. Deze hebben we laten maken door een wandelaarster. Groet's oet Drenthe