In mei had ik me daar ook al een keertje voor opgegeven, maar toen had ik me op het laatst toch weer afgemeld omdat ik het niet durfde

Annelien kan namelijk best wel heftig reageren op vreemde dingen, dus ik wilde het eerst thuis allemaal onder controle hebben.
De laatste tijd gaat het rijden thuis echt SUPER goed, dus besloot ik om dit keer wel mee te doen aan de onderlinge wedstrijd.
Mijn doel was om haar gewoon netjes de baan rond te sturen, verder maakte het me eigenlijk niks uit

Toen we daar aankwamen was ze heel erg gespannen en stond ze met het opzadelen echt even te springen.
In de binnenbak ben ik eerst met haar gaan wandelen en pas toen ze wat rustiger was ben ik erop gegaan.
Ze was héél erg onder de indruk van alles, ze had gelukkig geen uitspattingen maar ze liep wel heel erg met de handrem erop

Maar verder was ik heel erg tevreden hoe het ging. Het begint nu toch wel te kriebelen om een startkaart aan te vragen met haar

Eén van de eerste rondjes, spannend!!

Even een pasje verruimen

Tijdens het proefje in middendraf.

Het halsstrekken viel me alles mee, had niet verwacht dat ze wilde zakken

Thuis kan ze met haar neus zowat over de grond heen, maar hier is het toch weer anders...

Wat is ze leuk hè!!

Ondanks dat het geen Fjord is, wilde ik deze foto's toch even met jullie delen!