1. Kennismaking van Guusje met Gjendra. Guusje had haar speciaal voor deze ontmoeting even goed vies gemaakt, jee, wat zag ze eruit

2. Annemarie met Gjendra, die zich super gedroeg

3. Eén van de deelnemers met Guusje, die zo door de modder en het water heenbanjert

4. Zo troffen we de groep aan, nog in diepe rust........

5. Ontvangstcomité bij het hek, rechts Daulann

6. Gjendra denkt er nog eens goed over na of ze het wel leuk vindt.....

7. Eerst wat geren, Gjendra, met daarachter Daulann

8. "Schone" Guusje. Ze vond het maar spannend. Zij was heel zelfstandig, we hadden niet verwacht dat zij zo overstuur zou zijn. Misschien komt het ook omdat zij dondersgoed wist waar ze was, omdat we lopend vanaf de boerderij gingen. Gjendra kwam met de trailer, die had geen idee waar ze was. Guusje wist heel goed dat mama in de buurt was.

9. Samen met Gjendra de wei verkennen

10. Mini-Marloes, zelfde hoofd

11. Een mooie Manus nakomeling, op de achtergrond Guusje en Gjendra die de wei verkennen

12. Daulann met daarachter mijn favoriet van het stel, een Manus nakomeling, wat een hals joh, mooi stevig dier, echt zo mijn type!

13. Gjendra kijkt nog wat verschrikt in het rond, prachtig koppie heeft ze

14. Guusje heeft nog een poos gerend

15. Toen alles rustig was zijn we naar de boerderij gegaan. Annemarie heeft bij ons op de zorgboerderij gegeten en na het eten zijn we nog even weer heen gefietst met wat deelnemers. Ze kwamen direct op ons af

16. Guusje zit haast aan Gjendra vastgeplakt, kop en kont, zwaan kleef aan. Gjendra was er een beetje zat van en ging ineens op de rem

17. Daulann

18. De mooie Manus zoon weer

19. Als ik goed opgelet heb is dit een zusje van Aladin van José

20. Het lukt Annemarie niet om alleen Gjendra te knuffelen, Guusje zit er aan vast geplakt

Ik ben vandaag en gister even met wat deelnemers naar de wei gefietst, want ze missen Guusje zo. Ze komt direct naar ons toe, met Gjendra en vandaag hadden ze zich bij Daulann aangesloten. Gjendra komt geen knuffels tekort hoor Annemarie, we verdelen de aandacht eerlijk. Ze hebben een topplekkie daar