Anita en Esther waren ook komen kijken en dat was erg gezellig!!
Eerst ging Heino voor de zware wagen, hij trekt hem netjes weg, maar is wel wat gemakzuchtig. Als Bart hem niet genoeg aanspoort tussendoor, dan gaat hij steeds wat langzamer lopen. Tja als niet persee hoeft dan liever niet is Heino zijn motto. Maar met wat aansporing gaat het super!!
Eerst het inspannen, ik moest eens van dichtbij bekijken hoe stil hij wel kon staan

Uploaded with ImageShack.us
Toen zijn we een stuk over het land geweest met dubbele kar.

Toen mocht hij nog voor de dressuurwagen, nou dat ligt hem meer!!
Wat was ik blij verrast met wat ik zag. Hij doet het zo goed

Ik was eerst aan het filmen, maar ben daar op den duur mee gestopt en heb eens even lekker staan genieten!

Nog ongewild een stukje galop ertussen door.

Af en toe veel te diep.

Nou en toen vroeg Bart of ik het ook wilde proberen. Degene die mij kennen weten dat ik na een keer met kar en paard in de sloot te hebben gelegen, niet meer op een kar heb durven stappen. Dus ik met trillende benen op de kar geklommen en nadat ik Bart zeker 3 keer had gevraagd of hij, als er wat zou gebeuren, de leidsels onmiddelijk over zou nemen en hij dit net zoveel keer had bevestigd durfde ik het aan. Hier nog vol zenuwen aan het bedenken hoe ik die dingen vast moest houden.

En daar gingen we!!

Bart vertelde dat Heino bij de uitgestrekte draf nogal makkelijk aangaloppeerde en zich dan niet goed liet zien. Ik ken dit van onder het zadel wel en weet dat als je een keertje wat strenger bent en dan doorzet hij het dan wel doet. Dus toen ik eenmaal wat zekerder op de kar zat en het maar eens geprobeerd. En waarrempel het lukte!! Bart zei heel droog: o hij kan het wel

Nou jullie snappen vast wel dat we stonden te glimmen van trots!! Zowel op Hein als op mezelf!
Wie had dit ooit gedacht?! Als het zo blijft gaan dan zien we de proeven vol goeie moed tegemoet!