Het wassen op donderdagavond was met erg heftig noodweer, flinke onweer en regen, maar gelukkig werd het op vrijdag heel mooi weer.
We waren op tijd daar, zodat ik Anca op mijn gemakkie kon zadelen en wat rond rijden. Dan kon ze daar al rond kijken en wat rustiger worden. Naarmate ik meer ging stappen, werd ze steeds heter, dan maar regelmatig stil staan. Tja, en dat doet ze super dan.
Het was een oprijlaan voordat de koets bij de parkeerplaats zou zijn, dus ben ik vooraan de weg gaan staan. Ik heb dus zo'n 150 meter achter de koets gereden. Nou, maar goed dat we dat niet helemaal hebben gedaan..... Anca zou zichzelf knockout hebben geslagen! Ze trok haar knieën zo hoog op!! Pfoeh, dat was niet uit te zitten.
Van te voren heeft Leo nog wat foto's gemaakt op de parkeerplaats en later bij het water. Ik moest wachten op wat de fotograaf wilde. Anc vond het water erg eng, maar ging toch vrij dichtbij.
nou hier komen de foto's. Ik vond ze goed gelukt. Aangezien Leo niet zo vaak het toestel in zijn handen heeft.
op de parkeerplaats (Anca staat er niet zo mooi bij nr 1, maar het is voor het idee.)
1.

2.

3.

4.

Op het strandje
5.

6.

7.

Helaas hield hierna het toestel op, en hebben we dus geen foto's van de bruid op Anca

Edit: foto's bijgeplaatst van de bruid.

Zo dames, op verzoek! Desiree op Anca. Dees heeft gisteren haar foto album binnen gekregen en ik heb gevraagd of ik wat foto's mocht maken van d'r foto's. Dat heeft ze nu dus zelf gedaan en op d'r Hyves gezet. Jammer dat d'r manlief er niet bij staat. Daar zijn wel foto's van gemaakt, maar deze zitten dus niet in het boek. De rest van de foto's krijgt ze pas volgend jaar.