Na een rondje door het land (Annelisa ook nog gezien, geaaid en wat lekkers toegestopt

Vervolgens door naar stal om daar met zijn viertjes lekker te gaan rijden. Karin had mij Pebbels (of moet ik Pebbles schrijven?) toebedacht. Je moet haar zelf enthousiast maken en dan doet ze leuk mee, maar laat je het op zijn beloop dan doet zij dat ook hihi.. Was ook wel weer lekker hoor. Meestal hebben mijn dames de turbo aan staan en ben ik vooral bezig met inhouden ipv aandrijven. Nu was ik eens de laatste van de groep ipv de eerste

Daar gelijk door naar ons eigen spul en Eliene maar in het grote land gegooid. Die vond zo'n berg gras prima (de anderen staan op dieet en Eliene heeft dat totaal niet nodig), maar de achtergebleven dieren vonden het maar niets. Nina spotte wat geels door de houtwal heen en dat gaf zoveel adrenaline dat ze echt de kolder in de kop kreeg. Natuurlijk deden Zhellie en Kjaere mee en dat leverde ook leuke plaatjes op.
Allereerst natuurlijk Fjellko:

Ik zie hier veel meer Zhellie dan Timor in. Lijkt 1 en hetzelfde koppie te zijn.

Ook dit sukkeldrafje is heel herkenbaar, Zhellie kan ook zo op haar elvendertigste lopen.

Dan het spul hier thuis:

En strekken maar

Zoals ze hier haar achterbeen gebruikt mag ze dat vaker doen, gaat ook weer de goede kant op gelukkig.

Ons kereltje. Hij doet het sinds de tandartsbehandeling langzaam aan weer wat beter gelukkig
En om af te sluiten mijn favoriet uit de serie: