Heerlijke foto he ! Vond hem ook erg gaaf, hij liep ook echt lekker los door ze lijf!
@Andor Mary; Jaa, was super blij met de waterbak ! Geef hem ook goed de tijd, dus dat heeft blijkbaar geholpen ! Hij vertrouwt het al stuk meer
@Wendys; Erg he! Brutaliteit van mensen die gewoon op je erf komen neuzen..

Helaas komt het steeds meer voor, merk het op werk heel erg. Tootje word idd wat zwaarder ! Hij word wat breder, meer kont, al moet hij voor weer wat hoger groeien. Maar denk toch laat bloeiertje

!
@Thessa Keizer; Dank je wel ! Ben ook echt even opnieuw verliefd geworden op Tootje na dit weekend haha
colunder schreef:Wat balen van je zadels zeg!!!!
Dat is de reden dat ik mijn nieuwe massimo maar thuis heb hangen.
Toot doet het goed zo te zien, mooi paardje is het toch!!!
Charlie Brown vind ik ook prachtig(ginny d'r nieuwe paardje trouwens ook!!,zag ik vanmiddag op bokt)
Ik heb hier trouwens nog een wintec zadel liggen(veelzijdigheids) mag je wel zolang gebruiken hoor!!
Wauw graag.. echt super aanbod !
Jaa is een super mooi diertje Charlie, wel erg sterk haha. Haar nieuwe paard is idd erg mooi, heel sjiek en mooi kleurtje ! Wel erg jong, dus nog wat bangerig. Maar dat komt vast goed haha!
leoensuzanne schreef:Jezus Amber, het zit je niet mee!!!
Wat doet Toot het toch goed onder het zadel. en mooie foto's van hem ook. Jammer dat je zijn baardje er niet hebt afgehaald.
Ik moet toch wel erg wennen aan jou op een donker paard. Maar ik vind Charlie zo'n leuk dier!!
Nu je het zo zegt, zie ik ze baardje pas haha.
Volgende keer is hij netjes, word hij helemaal mooi geschoren

!
claudia schreef:Toot is echt een kind van zijn vader. Hij ziet er super uit en doet het , zo te zien, goed in het parcour.
Charlie is ook erg gaaf.
Wat k*t van je zadels.
Ja he, hij word echt wel steeds meer Manus !

Hij mist de techniek nog, maar hij wilt in igg graag.. daar ben ik al erg blij mee haha !
Esther schreef:Wat is Toot toch mooi!!!
Dat groen staat hem ook heel goed!!
Charlie ziet er inderdaad wel heel sterk uit!!
En wat is dat voor setje, geel met oranje en grijs met roze, hihi..
Balen van je zadels zeg, wat een eikels!!
Charlie is echt heel sterk, dacht dat Fjordy sterk was haha

. Ginny was haar setje vergeten.. niks voor haar, zodoende dit kleurvolle setje haha!
Anna schreef:dit ziet er ook weer super uit maar wat wil je ook met zo'n prachtige hengst
Wauw dank je
Reinou schreef:Jeetje wat een enorme rotstreek van je zadels!

Maar wat is Toot toch een gaaf paard! Hij wordt alleen maar knapper, voor zover dat nog mogelijk is

Er zitten ook hele mooie foto's tussen! En wat is hij netjes geknipt

Dank je wel Reinou !! Leuk om te horen,
Heb me best gedaan op knippen haha, vond de boog wel wat 'laag' maar op zich nog aardig strak
Senna&Cajra schreef:Blijf toch met je klauwen van andermans spul af
But Amber
Gelukkig dat Toot je heeft kunnen troosten.
Net of ze dat soms voelen he.. Hij was zo braaf haha,
Ik hou marktplaats goed in de gaten, in de hoop dat