Ja, Keet kan zeker wel springen

Ze heeft nog niet zo veel ervaring en ze wil ook zeker wel, maar op het terrein was
het toch te veel indrukken ineens voor haar. We hadden niet genoeg mogelijkheid om goed in te kunnen rijden voor dit
onderdeel, aangezien het een kwartier vervroegd werd en Ingrid na één of twee hindernisjes in de inrijring gelijk al de
hoofdring in moest. Ik durfde dit onderdeel zelf niet aan, aangezien ik niet zo'n springheld ben was ik bang dat het door
mij fout zou gaan en ik wil toch wel graag lol houden aan het rijden en ooit de hele zadelproef zelf met Keet kunnen doen,
in plaats van met springangst niet meer verder te kunnen komen. Toch wel erg gaaf om je paardje zo te zien springen terwijl
ze nog maar een paar keer onder het zadel gesprongen heeft. Het deed me wel echt wat dat door haar het onderdeel een
beetje de mist in ging, ik was er wel echt verdrietig om ook, maar Ingrid heeft na dit onderdeel een aantal hindernisjes
gesprongen in de inrijring en dat ging weer helemaal perfect

Dus pluimpje voor Ingrid en ook alsnog voor Keet,
dat ze uberhaupt gelijk zo snel de hoofdring in ging en zicht daar niet gek van liet maken (en dat is normaal nogal snel
wel het geval

)