1. Net op stal aangekomen, lekker pannenkoeken eten...

2. Dan voor een ijsje naar de snackbar in het dorp (de kleine dames uiteraard te paard)

3. Wij een softijsje, de meisje aan de slush puppies

4.

5. Wendy was weer te gierig om te delen

6. Op de terugweg bij een vriendinnetje langs

7. toen nog heel even in de bak en dan is het ineens donker dus lekker stokbroodjes (die volgens de meisjes warm beter smaken)

8. Na middernacht nog met zaklampen het bos in om de honden uit te laten dus rond 1 uur lagen de dames pas in bed. Na het wakker worden, doken ze meteen weer in rijbroeken...en dan nog maar een beetje doorluieren...

9. of toch niet? want al snel zijn de batterijen weer opgeladen en moet er opgezadeld worden zodat de dames niet dit soort dingen gaan doen waardoor mijn hart ergens door mijn oor naar buiten geklopt komt...

10. Dressuur oefenen: Charlotte legt Cayleigh de basis-oefeningen uit...

11.

12.

13. Cos kwam even kijken in de bak en werd weer terug naar het weiland geleid

14. alhoewel? eigenlijk best een goed idee...die Fjorden zijn er ook nog...eerst Casper...lekker crossen

15. filmpje

16. Echte vriendinnen delen natuurlijk hun paarden...(ja dit soort onzaligmakende ideeen van de meisjes bezorgen mij wel degelijk hartkloppingen)

17.

18. filmpje

19. afstappen

20.

21. en we crossen verder met Cos (Charlotte eerst)

22.

23. en dan Cayleigh

24.

Nu Cayleigh ineens het lichtrijden onder de knie heeft, zit er volgens mij ook nauwelijks nog een stap-knop op een pony...HEEEEEELP!
25 maar.....afstappen blijft ingewikkeld