Voor het eerst met Iza (rechts) en Vera (links) in tweespan de weg op, wat een super fijn span is dat samen

Cosimo en Dewi kijken van een afstandje toe

En even een sprintje van Cosi:

Dessa is een 3 jarige merrie van Rien.Mir schreef:Wat een leuk span zo en wat heerlijk dat jullie er zo'n lekker gevoel bij krijgen! Lekker bekkie van Cosi. Wie is Dessa?
Jullie hebben een lekker gezellig paardendagje achter de rug dus zo!
Ik vond het ook best spannend, zeker omdat het de eerste keer was dat ze in tweespan op de weg kwamen. Maar in enkelspan zijn het natuurlijk al geroutineerde paarden...Anita45 schreef:Zo'n spoorwegovergang lijkt mij nou ook doodeng om te passeren met een paard maar de dames doen het braaf zo te zien. Gaan Dewi en Cosimo het voorbeeld van de dames ook nog volgen?
leoensuzanne schreef:Oh wat zal Leo jaloers zijn als hij dat ziet!! Hij hoopt dat ook nog eens te gaan doen met Anca en Evita! Mooi ook, dat je bij allebei noors tuig op hebt liggen.
Dat is al twee jaar zojanna schreef:En Dewi scheelt ook echt niet veel meer met Coos qua hoogte.
hihi maar nu valt het me echt extreem opyvette schreef:Dat is al twee jaar zojanna schreef:En Dewi scheelt ook echt niet veel meer met Coos qua hoogte.