vanavond even bij Ivonne geweest om Fatoush zijn watershow te bekijken. hij had er eerst niet veel zin in, maar uiteindelijk deed ie het. Hij draaide mooi elke kant van zijn lijf naar de slang toe, en Ivonne bleef staan met de slang. erg grappig.
uiteraard ook foto´s gemaakt van Ivonne´s veestapeltje.
moeder en zoon. Moeder is wat afwachtend,als zoon het doet, doe ik het ook
Baranna detail
Ivonne´s, niet zo blonde meer, God
mamamarga,die vond het weinig boeiend..
en samen met Ivonne
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Wauw wat is Fatoush toch een lekker ding!!
Hij is alweer flink gegroeid de laatste tijd of niet? En die prachtige kop van 'm is gelukkig niks veranderd
Bij die laatste foto's was het de bedoeling dat ik tussen mijn beide toppers in stond. Maar Marga had niet zo'n zin, die vond het hek interessanter
Fatoush krijgt wel wat meer zwart in zijn kuif helaas, maar het blijft een lekkere vent, en zo makkelijk Ben helemaal in love
Ik vind de detail foto's ook erg mooi geworden
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat is ie al groot zeg, gaat Marga volgend jaar vast al voorbij.. Mwah, meer zwart in de kuif valt nog niet echt op haar. Zou me verbazen als hij nog een Marga-kuif kreeg . Hij ziet er nog steeds toppie uit.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse). Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
deze vind ik ook leuk. JW en ik zijn Baranna aan het afspuiten en Fatoush gaat er zo dicht achter staan dat hij ook lekker nat wordt. Kan je niet zien dat hij er staat, maar je ziet mij lachen. Raar beest, clown
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dat zullen ze wel ff heerlijk gevonden hebben! Lekker kletsnat. Wat heeft Fatoush lange benen zeg
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog