Bedankt voor de leuke reacties, ben erg trots op mijn knapp man
@Jeempie: Zaterdag in Terheijden kan je hem zien, dan was je er toch ook?
@Krista: Wij rijden in de klasse B, Heino wordt volgende maand pas 4, dus ik ben erg blij met het beeld wat hij hier geeft. We zijn pas vanaf maart weer aan het rijden, en hij gaat echt met sprongen vooruit!!! Van mijn benen gaf ik zelf ook al aan, als je tips weet om het te verbeteren graag!!
@Anita:Naar het jubileum gaan we niet, naar de ck is afhankelijk van het resultaat op de keuring dit jaar. Dus hopelijk..........
@Heleen:Hij gaat idd steeds meer dragen, het hangen en diep lopen wordt steeds minder. We komen er nog wel eens! Je moet echt weer eens komen rijden op hem. Zaterdag zijn we in Terheijden te bewonderen, we gaan toch diplomarijden!
@Rowenna:Wat Anita zegt klopt idd, en om het nog erger te maken. We werden pas de ring uitgestuurd toen de keuringsresultaten al omgeroepen werden en we op kop mochten gaan lopen. Grote teleurstelling dus. Maar we gaan dit jaar voor revanche, zijn tanden staan nu netjes dus daar zou geen gezeur meer over moeten staan. Van Bon beweerde een enorme overbeet, terwijl hij gewoon rottig aan het wisselen was.