op verzoek van Mir, de bonte uit de kudde

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ziggy

op verzoek van Mir, de bonte uit de kudde

Bericht door Ziggy » wo 02 jun 2010, 17:53

Aangezien ik vanmiddag redelijk dichtbij de bonte medebewoner van Vera en Exel kon komen, heb ik hem/haar maar gelijk op de foto gezet (kwam niet zo dichtbij om ff te spieken naar het geslacht 8)7 )

Hij/zij ging er even goed voor staan, ik denk zelf dat het een merrie is als ik op het hoofdje afga
Afbeelding

Exel was aan het gluren bij de buren, wat nieuwsgierigheid bij de rest opleverde
Afbeelding

Het was blijkbaar niet interessant
Afbeelding

Hier het witte Welshje wat zich maandag enorm druk stond te maken toen wij bij de wei aankwamen, meneer is 20 jaar oud, dat is 'm echt niet aan te zien
Afbeelding

Exel had gisteren al een streep op zijn kont van een ijzer, dus dat heeft Vera of die Haflinger gedaan, dat zijn de enige 2 met ijzers. En vandaag zagen we nog een wondje op z'n flank, dus die heeft zijn plekje in de kudde nog niet helemaal gevonden. Vera is helemaal "wondloos", maarja die is dan ook de Big Boss daar :=
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mir

Re: op verzoek van Mir, de bonte uit de kudde

Bericht door Mir » wo 02 jun 2010, 19:13

Oh ik vind het echt een onwijs leuk bontje :L , hoe hoog schat je haarhem ongeveer?
Welshje is ook een behoorlijk eigenwijs zo te zien := . Maar je paardjes staan daar echt lekker.
Ziggy

Re: op verzoek van Mir, de bonte uit de kudde

Bericht door Ziggy » wo 02 jun 2010, 19:20

ik denk dat het bontje ongeveer 1.40 is ofzo, is volgens mij een klein beetje kleiner dan die van mij.
en dat welshje is echt een dondersteentje hoor, maar je bent altijd welkom om alles in levende lijve te komen ontmoeten hoor :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie