was wel grappig..in het begin liep hij erg snel..dus ik zeg zo: doe dat nou niet anders ben je dadelijk moe en we moeten nog een heel stuk, maar nee hoor meneertje tibo is doof, en 30 minuten later ging het tempo opeens omlaag, en ging hij liggen jaaa want meneertje was moe

, maar helaas voor hem waren we pas boven aan de berg waar we altijd op galopeerde naar de manege toe zegmaar. dus we moesten nog helemaal omlaag en dan tot aan de weide, en dan nog 10 minuten ofzo lopen:D..dus onderaan de berg op dat bankje maar eventjes 5 minuten uitgerust..
2de keer begon hij al met een rustiger tempo...hij dacht zeker dan ben ik dadelijk weer zo moe

toen heb ik dat rondje gedaan: begin grasveld(andere kant van het grasveld waar de weide is) is zo'n zij wegje dat doodloopt, maar waar ik een uitgelopen paadje door de akkers had gevonden waardoor we uitkwamen langs enge gebouwen, daar langs de slagboom gingen en toen via de harde weg terug na de weide stappen..weet je vast nog wel clau.
maar hij vond het erg leuk, en morgen ga ik een ander rondje maken, denk dat ik eens na school toe loop

..arm hondje...