ondertussen is het weideseizoen weer goed begonnen en dat is aan ons wel te merken, we krijgen een grasbuikje

hier zijn de foto's

de mooiste foto eerst, ons Jalenka

beetje bij beetje wordt ik wijzer (tis te hopen) en groter

geen ribben te bespeuren

tja, stilstaan is mijn specialiteit nog niet echt, moet ik nog wat op oefenen
maar een leuk koppie trekken is me wel al aangeleerd

Githa was er natuurlijk ook (wat dacht je dat we die gingen scheiden, no way, dan is de wereld te klein)

beetje rare foto, beetje scheef getrokken, maar ze liep hier juist voorwaarts na mooi en correct achterwaarts gegaan te zijn
tussen de hindernis (jep tunneltraining van de hoogste plank als je geen echte tunnels in de buurt hebt)

juist tijdens het hulpen geven voor het afwenden, goede timing sofie

hier zie je wel dat ze al niet zoveel meer op dat bit hangt en dat ze al wat lager en langer komt, ook tijdens het galopperen
(bij galop pakte ze vroeger het bit en ging ze serieus hangen, nu begint ze ook al mooi haar hals te strekken en kun je perfect je teugels al eens naar voor houden, ze blijft in een mooi constant tempo voort galopperen)

voetjes van de vloer
niet de beste zit van Leslie, was momentopname (normaal zit hij beter)

dit kan Githa ook, we zijn haar onbewust aan het voorbereiden op voltige

Dit is dus Arwen die erop staat, pony staat niet vast of wordt niet vastgehouden (die had iets van 'doe maar op, geeft me niet')
Ons duo samen in de wei

zoek Githa, veel verschillen doen ze niet meer van hoogte hoor
en als laatste een foto van ons Arwen, van dit weekend:

ze vond het heel plezant, ze was zelf op een van onze barkrukken geraakt
(we hebben een hoge tafel met hoge stoelen opdat onze hond er niet zou aan kunnen, dat was voor toen Leslie zijn labrador nog had, die pikte van tafel en van die hoogte kon hij er niet makkelijk bij

groetjes