Ik ben eigenwijs geweest. Ik heb alle paarden vandaag bij elkaar in de wei gedaan. We hebben helemaal geen gras meer, alleen nog 1 wei waar redelijk wat in zit, de andere met gras is met gif besproeid en daar mogen ze niet op. Eerst liepen Marga en Apollo erg schraal omdat ik vind dat de veulens (enters eigenlijk alweer) in dik gras moeten. Maar Apollo valt erg af en kan nauwlijks hooi eten, dus die moet ook in het dikke gras.....dus stonden de veulens schraal. Fatoush was vóór de castratie altijd wel klierderig, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt zien dekken, hij had altijd zijn boeltje binnenboord zeg maar. Hij is echt al rustiger geworden na de castratie en vanmorgen had ik ineens zoiets van: ik gooi ze bij elkaar, zien wel hoe het gaat. Hij liep altijd al bij 2 merrie's in, enige verandering is mama erbij. Ik heb vandaag héél vaak gekeken en de boel was mooi rustig, Fatoush onderneemt niks bij Marga.
Er zullen heus mensen zijn die me voor gek verklaren, maar ik heb zelf het idee dat het kan.
Daar gaan ze. Allemaal vrolijk, zelfs Apollo van 30 geeft nog een bokje
Baranna maakt zich mooi
Fatoush geeft een steiger en rent daarna héél hard weg (helaas niet op de foto)
En de rust is weer gekeerd....mijn knapperd
In een paar tellen stond de hele groep weer te eten
Lieve Marga

Haar happy bekkie
Baranna, blij dat ze niet meer alleen de zorg om de pubers heeft
Moeder gans met haar kroost
Finnea is stapelgek met Marga en andersom. Direct kroelen die 2, zó lief
Effe checken of ik echt ruin ben...
Ja, ik mis daar iets
En tot slot nog een van Miss lucky (mislukkie), ze wordt met de dag lelijker....arm dier