Afgelopen donderdag hebben Beer en ik met ons stalgenootje Marion en haar Arabier Sharouck een superlange bosrit gemaakt. Zij had nog nooit van endurance gehoord maar wil graag meetrainen en zo zijn we afgelopen week begonnen aan ons eerste lange rondje. We hebben nog geen meet apparatuur enzo maar gaan eerst km maken en routes verkennen. Haar paard is echt een sportpaard (rijdt tussen de grote paarden mee met springen en dressuur) en heeft al een berenconditie. Beer heeft een iets mindere conditie maar voor zijn eerste zo'n superrit heeft hij het fantastisch gedaan. Bij thuiskomst had hij alleen een natte singelplek, verder niks! We hebben heeeeel veel gestapt maar ook een flink stuk gedraafd..Sharouck kan super strekken en Beer kon het nauwelijks bijhouden dus die heeft er ook een paar keer een galopje uitgeperst..

Komende donderdag gaan we weer en dan gaan we kijken of we vaker en regelmatiger samen km kunnen maken. Beer gedroeg zich voorbeeldig en ik ben supertrots op mijn gele!
Nou, genoeg gel*ld! Tijd voor foto's!

Dit is in het bos bij stal..dikke plassen en Beer observeert hoe Sharouck even snuft..Lekker groen is alles alweer!

Ons uitzicht..haha..pad dat het ene bos met een ander bos (landgoed) verbindt.

Beeeetje rare foto haha maar even laten zien dat we er echt bij waren!

Mooie paden...lekker weertje erbij!

Matties!

Stukje heide..we hebben echte mooie plekjes ontdekt!

Endurance team! (herkennen jullie de ene helft van de foto?

knip!)

Mijn favoriet! Kreeg ik net toegestuurd van mijn stalgenoot!

Zwaar hoofd..even een pauze bij een ijscoboer!

En daar hoort natuurlijk ook een ijsje bij!

Samen ijs eten..Beer was mijn leuning..hihi..braaf!

Heb jij ijs aan je mond?

Fjord in mijn nek!

Ontspannen boogje op de terugweg...

Naast elkaar draven..ook gezellig!

Doei!
Wij hebben een toprit gehad! Nu al zin in donderdag.. Een berichtje zou leuk zijn!
P.s. Beers bult is bijna weg!