Ik heb het maar in 4 keer gedaan ,want het lukt me nog steeds niet om ze onder elkaar in 1 topic te krijgen,dus vandaar apart toegevoegd,sorry voor het ongemak.
Eindelijk heb ik het Fjordenpaardje wat ik zocht,lekker ongecompliceerd,mooie leeftijd en leuk in zijn werk en in de omgang,ik hoop ooit met hem ook iets in de sport te gaan doen,maar dan moet er eerst een trailer komen,ook fijn voor bosritten want wat ik zocht moest ook echt verkeersmak zijn want hier rij je dus echt buiten met zwaar verkeer en veel sloten,hij is lekker nuchter,binnenkort nemen we priveles om de boel weer op de puntjes te gaan zetten,ik heb 18 jaar een heel erg goed KWPN springpaard gehad waar ik Z mee sprong en SGW wedstrijden licht reed,ik ben dat wereldje wel zat maar bij de Fjorden lijkt het me super leuk,vroeger al gek geweest op Fjorden ,ik heb er ook een jaar 1 gehad die eigenlijk niet meer weg mocht maar door verhuizing van stal was ik genoodzaakt hem te verkopen,hij was behoorlijk bang langs de weg en dat kan ik op deze plek niet hebben want je kunt geen kant op.
En nu heb ik bijna zijn evenbeeld alleen lekker cool in het hoofd,Zylvar is nu mijn maatje en die wil ik dus ook niet meer kwijt.
Wie weet tot ziens op keuringen of wedstrijden,wij gaan er in ieder geval voor.
groetjes van Henriette en Zylvar . Hij is een Toddy maal Kalypso en binnenkort word hij 7 jaar jong.