(even een kleine introductie) Ik heb een vrouwtje via een paardenspel op internet leren kennen en die bleek hier dus om de hoek te wonen, nou is het zowiezo al heel maf hoe wij aan elkaar gelinkt zijn. Ze heet Samantha Claudia (mijn dochter heet Samantha en ik Claudia

), ze heeft een dierenwinkel bij mijn moeder in het winkelcentrum en toen ik dit huis aanboden kreeg bleek ze dus om de hoek te wonen. Zij heeft ook altijd paard gereden, maar is er nu een poosje tussenuit, dus ik had al eens tegen haar gezegd als ik in de buurt kom wonen dan gaan we samen rijden. Nou heeft ze een dochter van 6 (Faith) en die is ook helemaal leip met paarden. Vanmorgen sprak ik Samantha en ze vroeg of we hulp konden gebruiken, ja dat konden we zeker, dus ze kwam samen met Faith helpen. En tja als je dan toch hier bent dan ga je even mee naar de paarden he?
Zie hier mijn "nieuwe verzorgster" Faith
En als die kleine dan met mama poep aan het doen is, dan ga je maar foto's van de weidegenoten maken
Ok, Jut en Jul waren erg druk............................... met eten
weidegenoot 1, Bravoure een Gelders paard
Haflingertje (dacht dat ie Boy heet, vraag het morgen wel ff)
En uiteraard gezellig en co, die me niet zagen staan
Zie die snoet van Vera, ze ziet me wel, maar doet net alsof ze gek is
Ook Exel houdt me in de gaten, maar wel met zijn neus in het gras
Vera nog eens
en samen, in de verte zie je Samantha en Faith druk aan het werk
Overigens wil ik van de week even dat slootje af gaan zetten met schrikdraad, ik ken meneer Exel te goed om te weten dat die nog eens zwemles gaat nemen als ik niet ingrijp