Bericht
door Annemarie » di 20 apr 2010, 17:32
Onderstaande foto is de enige actiefoto geworden grrrrrrrrrrr.
Nis sjeest naar achter
Vandaag mochten Nis en Anky even weer op de grote wei. Ze waren hier begin maart afgegaan omdat de weides geinjecteerd werden. Toen kwamen ze op klein stukkie bij stal waar wel gras stond maar dat is nu al lang op. Dus nu mogen ze 1 a 1,5 uur de grote wei op elke dag. Maar ik dacht hoe doe ik dat. Allebei tegelijk meenemen en loslaten of 1 voor 1. Heb maar gewoon 1 voor 1 gedaan. Als ze wel huppelig zijn krijg je juist ongelukken als je denkt aaah kan wel. Dus eerst Nis. Die is wel 17 maar snurkte al voor we bij de wei waren

. Na loslaten kon ik nog net bovenstaande foto knippen en tone was het al te laat. Anka was heel rustig achtergebleven en luisterde super toen ze ook naar het land mocht. Ze wilde wel wat dribbelen maar rukje aan halstertouw en ze stapt netjes weer. In de wei netjes naar mij toe gedraaid. Ze wachtte keurig tot ze los was en sjeesde toen naar Nis. Dit ging zo snel dat ik hiervan niet eens een foto heb grrrrrr. Speciaal de camera meegenomen voor actiefoto's en wat krijg je..................... het onderstaande *zucht zucht*

.
Anky
Nis
Anka's mooie koppie met "dakje" boven het oog
Maximaal ingezoomed vanaf het begin van de wei (100 meter!! afstand)
Zo dit was het weer hihi.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!