Anita45 schreef:Je durfde het nu aan om Sjol achter te laten? Ik hoop echt voor dat het gaat lukken deze keer.
Nee! durf ik nog steeds niet.
Ongeacht waar.
Maar had geen keus, was of dumpen of niet dekken..
Ga het nu niet trekken om die bolle 2 of 3 x naar lutjebroek te slepen, dan wordt ik gek.
(ben tegen Pfeiffer aan gelopen, vandaar dat Zwartje ook al 6 wkn staat te stoffen,
op af en toe buitenrij uitspattinkje na.)
Overigens liet ze zich vorig jaar heel goed dekken (ben bij alle dekkingen geweest.)
en mag die zwarte er nu ook boven op zitten (genant, hengstige merries en zwartje weet hoe het werkt).
Dat was zaterdag al, zondag gebracht, zouden maandag gaan dekken (denk dat zondag ook al wel had
gekunt, maar zal wel maandag en woensdag worden, ik hoor van Rien wel wanneer ik haar weer mag halen.)
Hoop dat ik Sjol vrijdag al weer op mag pikken....
Jaar na ernstige dekverwondingen van Ohlsen Junior rekent terug. (is 2004 geweest denk ik, dat met O.J.)
1e dekking toen geen probleem was ik bij, laten staan, toen latere dekking heel heel heel fout gegaan.
In 2005 liet ze zich heel slecht dekken. (Toen Haldor geprobeert, want die stond om de hoek)
Ze was toen echt gewoon bang en bleef staart echt aanknijpen, niet zo gek denk ik nadat, jaar ervoor
je hele binnenvoerinkje gesloopt is en dat rare kruis (zit bult op) heeft ze er ook aan overgehouden.
Overigens zegt Dibbes, vaker naar de L en D duinen!!!! HIj vind het tof..
Deze kreeg ik nog van een vriendin. Dit is dus ook de L en D duinen.
2e paasdag, nadat hij drukte bij Rustende jager aan de hand (hoef niet in 1x dood) had getrotseerd,
zit er net op, mijn dappere dodo.