Even uitlegje. Ik doe de opleiding dierverzorging niveau 4 en in dit jaar
hebben we extra ons EHBo diploma voor dieren. Nu zijn Dribbel en Twixie van die dombo's die
alles goed vinden. DE perfecte slachtoffers om op te oefenen, want toneelspelen kunnen ze erg goed.
Ik werk dus niet alleen met en op de honden, maar al mijn klasgenoten doen dat ook!!
We beginnen beschaafd met een pootverbandje. Deze is iets te dik geworden.

Twixie dr pootverbandje is netter gelukt

mn lerares komt even bij mijn klasgenootjes Twixie checken

Twix bekijkt dr poot eens goed

sokki de hond van mijn lerares is ook slachtoffer

Dribbel word bewerkt

Chinese naakthond van mn klasgenoot word door dr zelf bewerkt met een staartverband

kopverband

Dribbel kopverband (dit was maandag bij de dieren EHBO bij onze dierenartsenpraktijk bij een cursus, ik was gevraagd om te helpen met verbandjes uitleggen en voordoen enzo en natuurlijk met honden)

en toen moest Twixie eraan geloven. Iedereen kent de reclame van de bol.com wel... en ja mijn klasgenoten ook dus toen ik weer terug kwam om even bij twix te kijken kon ik maar 1 ding denken

MUMMIEPAK!!!

Watjes naar benenden gevallen en toen had ze ineens een baard

Ook gaan ze op de woensdag mee naar school voor clickertraining en instructeurscursus. ook nog 2 leuke plaatjes
Twixie goed opletten bij klasgenootje

Dribbel blijft altijd in de gaten houden of ik wel in de buurt ben

Gelukkig voor de meiden hebben we aankomende vrijdag examen en hoeven ze alleen nog naar clickertraining!! hahaha
maar wat een goedzakken en ze willen nog steeds iedere keer graag mee

Update van vandaag:
Ik ben geslaagd met een 8 en een 10!! dus gemiddeld een 9 was het vermelden waard