Vanavond heb ik met Benthe mijn derde winstpunt binnengehaald!!

Mijn zusje was aan het groomen en heeft ook wat foto's gemaakt. Haat aan de binnenbak! Wat dat betreft ben ik blij dat het buitenseizoen is begonnen! Foto's zijn eigenlijk allemaal belabberd... Erg jammer.
Toch maar wat plaatsen, ben wel érnstig trots op 't vrouwke namelijk!!
De proef ging voor mijn gevoel erg lekker, mevrouw had er zin in en luisterde super, was lekker aan het been en mooi soepel.
Ik reed één keer bijna verkeerd, op het laatst, E afwenden B rechterhand, ik reed (bijna) van E naar F

De foto's (en ook het filmpje) zijn erg verhelderend, vooral wat betreft 'IK'!

Hier word ik in de les ook op gewezen maar is nog wel lastig (vooral icm zenuwen

Al met al had ik 189 punten en dus is de 3e winstpunt binnen. Ben supertrots op mijn gele bollie!
E-F van hand veranderen stap
E-B-E grote volte halsstrekken (CONTACT houden, Marleen!!) toch goed voor een 7!
oepsie ik val wat naar voren...
Galop linksom A-X-A grote volte (paard loopt heeerlijk, maar ik moet echt rechtop gaan zitten!)
hehe lief lachen want was juist verkeerd gereden

A afwenden
Naar X-G rijden
Na het groeten belonen, want't meiske heeft weer SUPER haar best gedaan

Een echte fjord is natuurlijk niet alleen een gaaf dressuurpaard, nee nee, een echte fjord is veelzijdig.
Kinderpony is ze ook, net echt!
En als laatste nog even: Benthe in haar supergave nieuwe halster (gescoord op de HK, drie voor €10,-!

En in nieuwe wedstrijd jurk!

edit: als het goed is kun je hier het filmpje bekijken. Je moet wel halverwege je hoofd (of beeldscherm

http://picasaweb.google.nl/marleenverst ... 5930828338