Sven,

Ik ben grote fan van Kunar!

Zizoran,Stevige kerel!

Knappe koppie's
Zortin

Bram,

Manus,

De laatste keer dat ik hem in het echt zag, Zizo, toen vond ik hem zwaar in de hals maar dat vind ik nu niet meer.janna schreef:verscheidene mensen gesproken die het nu ineens opviel dat Zizoran best wel wat langer in de rug is. hihi. Wat een verschil het kan maken met of zonder pak haar.
Kunar zelf vind ik ook best een mooie hengst, ben alleen niet zo onder de indruk van zijn nakomelingen. Hij had trouwens wel een heel mooi hoofdstel om.
Dat was mijn eerste gedachte bij de eerste foto van Sven.Dreeke schreef:Oeeh wat heb jij mooie fotos van Sven gemaakt!
Dakoot heeft dan toch ook weer wat weg van zn papsie
hihi, 'die jongen'..Sven vind ik echt een mooie hengst,alleen wel happerig,die jongen zijn hele knokkels lagen open.
Nee, veel kuif heeft hij niet echt maar ik vind zijn oogopslag zo opvallend veel op die van Dakota lijken.Dreeke schreef:@ Clau: heel erg vind ik niet, ik haal er wel wat uit, maar de uitstaling en koppie heeft hij echt van Vinga, en de mooie kuif natuurlijk want Sven heeft niet zo veel haha.
Ja nu ik het zo lees,geen nette zin.Haha..Misschien meer de jonge man zijn knokkels lagen openEsther schreef:hihi, 'die jongen'..Sven vind ik echt een mooie hengst,alleen wel happerig,die jongen zijn hele knokkels lagen open.
Dat is wat Kunar betreft wel mijn smaak hoor, ik zeg niet dat ze niet goed zijn, ik, persoonlijk, vind er niets aan..